De basis van uw marketing en communicatieplan

Een nieuwe website, een strategisch keuze. De website is de basis van marketing campagnes en communicatie doeleinden. Je laat zien dat je  bedrijf ondernemend, actief en representatief is waarbij de laatste ontwikkelingen worden gevolgd en gedeeld. Goed weten waarom je een nieuwe website wilt zorgt er voor dat deze straks goed aansluit op je bedrijfsproces.

Een nieuwe website

Nu nog een partij die dit voor u inricht met betrouwbare techniek, eenvoudig beheer en praktische ondersteuning.

Dit is het werkterrein van Ten Heuvel.FPS Grafimedia. Kennis van het grafische vakgebied, marketing en communicatie en samenwerking met een betrouwbare internetprovider zorgt ervoor dat er snel geschakeld kan worden en dat service en ondersteuning echt iets betekent voor u.

Snel resultaat

Vaak is het bouwen van een website meer dan alleen de 'oude' website in een nieuw jasje steken. Waar voorheen het bedrijf gepresenteerd werd aan de bezoeker staat nu de vindbaarheid van het product of de dienst centraal. Vaak is het bouwen van de website een proces wat ook voor nieuwe inzichten zorgt.

Om efficiënt te werken wordt het traject onderverdeeld in drie stappen:

Advies:

  • Intake: wat is de doelstellingwensen worden geïnventariseerd, mogelijkheden worden besproken

Coördinatie

  • Inventarisatie werkzaamheden: formulering doelstelling, functioneel ontwerp, vormgeving, tekstvervaardiging, beeldproductie, documentbeheer, formulieren, meertaligheid, functie, relatiebeheer, internetmarketing en optimalisatie voor de online vindbaarheid komen aan de orde.
  • Voorstel: De informatie wordt uitgewerkt tot een helder voorstel met een kosten inschatting

Realisatie

  • Start bouw: Huisstijl en functioneel ontwerp worden verwerkt tot templates, modules worden gekoppeld en categorieën worden aangemaakt. beeldmateriaal wordt verwerkt in documentbeheer en teksten worden verwerkt tot artikelen. Nu kunnen de pagina's aangemaakt worden en kan de website in proef.
  • Proef: Tussentijdse beoordeling met de klant. Dit is het moment om af te stemmen hoe het geheel definitief wordt opgebouwd.
  • 2e fase bouw: Pagina's worden opgemaakt conform laatste afspraken.
  • Oplevering website: samen met de opdrachtgever wordt de site beoordeeld en na accoord live geplaatst.
  • Evaluatie: functioneert de website conform de doelstelling?